Recenzja musu do ciała Organic Shop organic strawberry & milk

niedziela, 14 stycznia 2018

Cześć Kochane,

Przychodzę do Was z recenzją musu do ciała Organic Shop "Organic Strawberry & milk" Body mousse.

Po każdym prysznicu czy kąpieli moje ciało aż się prosi o nawilżenie, dlatego staram się zawsze użyć jakiegoś balsamu do ciała.Tym razem wybór mój padł na ten oto truskawkowy jogurt.



Mus do ciała udało mi się kupić w lidlu. Słyszałam wcześniej o nim bardzo dobre opinie, dlatego skusiłam się go dołożyć do koszyka. Uwielbiam zapach świeżych truskawek, stąd mój wybór padł od razu na wersję truskawkową. Wiem, że są jeszcze inne wersje zapachowe musu, np. wanilia i orchidea czy neroni i frangipani. 
Czy przypadł mi do gustu ten balsam, możecie się dowiedzieć z dalszej części postu.



Producent obiecuje nam, że ten delikatny truskawkowy jogurt na bazie organicznego ekstraktu z truskawek i protein mleka nasyci naszą skórę witaminami i mikroelementami efektywnie ją tonując.
Sprawi, że stanie się ona aksamitnie miękka, a jego skład w 99% naturalny, bez parabenów i silikonów nie podrażni jej.

Balsam w swoim składzie rzeczywiście zawiera sporo naturalnych składników i ekstraktów.



Nie byłabym sobą gdybym od razu nie zaczęła go testować po wieczornej kąpieli.
Konsystencja jak najbardziej mi odpowiada, nie jest zbyt gęsta i tłusta, a raczej lekka.
Spełnia swoje obietnice. Czuję, że skóra jest po nim fajnie nawilżona, ale nie lepi się.

Jedyne do czego mogę się przyczepić to zapach. Niestety jest on chemiczny i niezbyt przyjemny. Dobrze chociaż, że nie utrzymuje się zbyt długo na skórze. 


Cena tego produktu to około 10 zł za opakowanie 250 ml.

Ze względu na zapach produktu nie wiem czy byłabym w stanie kupić kolejne jego opakowanie.

Ciekawa jestem Waszej opinii. Stosujecie balsamy po kąpieli czy jest on dla Was zbędny? A może tak jak ja nie wyobrażacie sobie pielęgnacji bez niego?

Używałyście już produktów tego producenta? Lubicie balsamy - musy tej serii?
Piszcie w komentarzach :)
Miłego wieczoru 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia